קידום אטרקציות באילת ברשת

תוכן עניינים

לאילת, עיר הנופש הנצחית, מגיעים כ2.8 מיליון תיירים בשנה. מרבית התיירים האלו הם נופשים אשר חוזרים כל שנה לאילת בקיץ ובדרך כלל מזמינים את אותו מלון באילת מכיוון שהם רגילים אליו ונהנים בו. ככל שהשנים חולפות, לאותם נופשים כבר משעמם במלון שהם מכירים כל כך טוב, אז הם מחפשים אטרקציות חדשות בעיר אילת. פה נכנסת החשיבות של קידום אטרקציות באילת דרך אתר אינטרנט. במאמר זה אנחנו נדבר על איך נקדם אטרקציות באילת ברשת.

צילום : ערן פיקסר

איך נקדם אטרקציה באילת ברשת?

ידוע לכולם כי האטרקציות באילת הן רבות ומגוונות. אך מצד שני יש גם המון אטרקציות המוכרות את אותו דבר, כמו למשל חופי ים. החופים המשלבים מסעדה הם רבים באילת, לכן במקרה שלהם נמליץ על קידום אתרים ממומן ברשת. משמעות קידום האתרים הממומן הוא קניית שטח פרסום בגוגל אשר יגרום לאתר שלך להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות, תחת המשבצת של קידום ממומן. גם בקידום אתרים ממומן יש משמעות לסדר ההופעה של תוצאות חיפוש ממומנות.  מיקום התוצאה הממומנת נקבע על ידי ציון האיכות של גוגל.  ציון האיכות של גוגל נקבע על ידי הצעת המחיר אותה בעל האתר הציע לגוגל כדי שתפרסם אותו, ואיכות האתר הנקבע על ידי פרמטרים שונים. על פרמטרים אלו ניתן לקרוא בהרחבה כאן. בקצרה, איכות האתר נקבעת על ידי מהירות טעינת האתר, איכות התוכן באתר והקישורים באתר.

במקביל, אנו נפעל גם במישור של קידום אתרים אורגני. בקידום אתרים אורגני לאטרקציות באילת יש כמה שיטות שנוכל להשתמש בהן:

  • אינדוקס האתר- כשתיירים מגיעים לאילת הם מתחילים לחפש “אטרקציות בחוף הדרומי”, “ספורט ימי באילת”, “צלילה באילת”. חשוב מאוד להקים כרטיס עסקי בפלטפורמות שונות כולל גוגל מפות, אשר מאנדקס את האטרקציה שלך ברשת כולל הכנסת מיקום, וכך האטרקציה שלך מקודמת באופן חינמי.
  • רשתות חברתיות- זה לא סוד שרשתות חברתיות הפכו לסוג של מנוע חיפוש, בדגש על פייסבוק. ברגע שתקים דף עסקי  בפייסבוק ואינסטגרם לאטרקציה שלך באילת- המוני צעירים ייחשפו לאטרקציה שלך עוד לפני שהגיעו לעיר.
  • תוכן-הקמת בלוג והעלאת תוכן באופן לקבוע לאתר שלך. חשוב שהתוכן יהיה איכותי ומבוסס על מחקר מילות מפתח, וכך יזרים תנועה לאתר שלך.
  • חווית משתמש- ניווט נוח באתר, קריאות האתר, התאמת האתר לטלפון נייד.

חשיבות מחקר מילות המפתח

לצד אטרקציות רבות באילת, ישנן גם אטרקציות בעלות אופי ייחודי כמו המצפה התת ימי ושמורת חוף האלמוגים. מקומות אלו משלבות כמה סוגי פעילויות במקום אחד, ולכן קידום אתרים אורגני ברשת הוא גם שיטת קידום משתלמת עבורן, מכיוון שכשיחפשו בגוגל “צלילה באילת”, “חוף ים באילת”, “שנירקול באילת”, סביר להניח ששני אטרקציות אלו יופיעו בתוצאות החיפוש מכיוון שהן מציעות את הפעילויות האלו בנוסף לפעילויות אחרות. לכן  חשוב, גם אם בוחרים בקידום אתרים ממומן,  תמיד אפשר להיעזר בקידום אתרים אורגני ולעשות מחקר מילות מפתח על מנת לקדם ביטויים אשר מחופשים בגוגל וקשורים לאטרקציה שלכם בעיר אילת. גם בדוגמא הראשונה שהבאנו- חופי ים באילת, יש חופי ים המציעים גם אוכל טרי וגם שנירקול וגם צלילה, לכן ההחלטה של איזו ביטויי מפתח לקדם היא קריטית גם לקידום האורגני של אטרקציה זו.

סיכום

לסיכום, יש ביקוש רב לאטרקציות באילת בעונת הקיץ על ידי הנופשים המגיעים אליה, ההיצע הוא גדול והתחרות היא רבה. מכאן מובן שיש חשיבות קריטית  לקידום אתרים לאותן אטרקציות מכיוון שהרבה נופשים מתכננים לפני הגעתם לעיר לאילו אטרקציות ילכו, והם חוקרים לפני הגעתם את האטרקציות השונות באילת.